Saturday, June 16, 2012

...

Okristligt dåligt humör idag...
Det är den tiden i månaden och jag kan inte förmå mig att göra något annat än det jag måste.

Jag har gjort två ärenden i stan som var nödvändiga, och sen dricker jag kaffe och dricker kaffe och läser en bok för att undvika att tänka på min egen framtid och mina framtidsplaner för idag hittar jag bara fel känns det som.
Andra dagar känns det rätt och självklart men vissa dagar är det helt orimligt!
Hur fan går det ihopa?

Hur som helst, allt för att ta bort fokus på mina egna "bekymmer" som egentlgien bara är bekymmer idag och imorgon är det en piece of cake och en dröm som ska uppfyllas...

Så försöker jag förlora mig i nån annans värld i min bok.
Som (o)lämpligt nog handlar om sådana saker som jag försöker undvika att tänka på.
Men den är rolig och ger mig ett leende på läpparna då och då så det får gå an.

Denna dagen och kvällen ska dock spenderas i gott sällskap så jag antar och hoppas att det ska pigga upp mig för annars vet jag inte hur jag ska gå tillväga...

Uuuuuhuhuhuhuhuh...

No comments: